Service og retur

Ved defekt produkt eller feil på levering, kontakt oss på epost post@servicekompaniet.no eller telefon (+47) 55 23 30 32.

Les mer om angrerett her: http://webshop.servicekompaniet.no/mab/webshop_frame_webside?id=2

Skjema for angrerett finner du her.: http://webshop.servicekompaniet.no/others/Angrerettskjema.pdf

Varer returneres til: Service Kompaniet AS Tvetenveien 32 0666 Oslo Merkes: retur

________________________________________

Utdrag av leveringsvilkår:

 8.Undersøkelse av produktene

Forbruker forplikter seg, ved mottak av produktene, til å kontrollere at leveranse er i samsvar med ordrebekreftelse. Ved feil eller skader forplikter forbruker seg til å kontakte forhandler snarest, senest innen 3 arbeidsdager etter produktene er mottatt.

9. Feil/mangler på produkter (garanti/reklamasjon)

Våre produkter leveres med 12 måneder garanti.

a: Kun dersom forbruker er en privatperson: Alle produkter solgt av forhandler dekkes av forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfrist er to år etter at forbruker overtok produktet, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn to år.

b: Kun dersom forbruker er en fastkunde bedrift eller en "Forhandler".

All retur skal godkjennes på forhånd. Varer sendt i retur blir nektet mottatt/ikke registrert.

10. Retur / Angrerett

a: Gjelder kun privatpersoner

Forbruker har angrerett på produkter kjøpt hos forhandler ihht angrerettloven. Angreretten gjelder ikke for CD/DVD/VHS, programvare eller annet forbruksmateriell (batterier, lyspærer etc). Angreretten gjelder heller ikke hygieneprodukter eller andre produkter som benyttes direkte mot kroppen som f.eks soveposer. Angreretten vil også bortfalle dersom forpakningens forsegling er brutt (gjelder enkelte produkter) eller dersom forpakningen/varen/dokumentasjon/tilbehør mv. er slitt/skadet/deformert eller på annen måte ødelagt eller ikke gjensalgbar. Ved kjøp av produkter i elektronisk format (lyd-, video, program eller andre filer etc) faller angreretten bort når forbruker har mottatt produktet. Forbruker må selv dekke returporto tilbake til forhandler. Ved retur av varer bærer forbruker risiko frem til varene er mottatt av forhandler. Dersom returvarer sendes som oppkrav så vil dette bli nektet mottatt. Les mer om angrerett her: www.servicekompaniet.no/mab/webshop_frame_webside?id=10

b: Kun dersom forbruker er en fastkunde bedrift eller en "Forhandler": All retur skal godkjennes på forhånd.

Dersom en vare blir funnet i orden etter feilbeskrivelsen som ble opplyst, vil kjøper bli belastet med kr 250,- eks. mva i testgebyr. Varer som returneres uten godkjent RMA nummer vil bli belastet med kr 300,- eks. mva.